Το Τέρας της Κασπίας - Ekranoplan - ΤHE ψυχρού πολέμου αποτέλεσμα έδαφος Σοβιέτ "πλοίο" ..

Το μυθικό Σοβιετικό γιγαντιαίο αεροσκάφος''επίδρασης εδάφους''του ψυχρού πολέμου ..


1987 ήταν το έτος κατά το πρώτο 350 τόνων αποτέλεσμα έδαφος "πλοίο" από τη σειρά των σοβιετικών πυραύλων μεταφορέων μάχη παρήχθη. Ονομαζόταν Lun, μετά τη ρωσική όνομα για ένα αρπακτικό πτηνό - βαλτόκυρκο. Ένα άλλο όνομα για αυτό το όχημα ήταν Project 903. Μετέφερε 6 Moskit πυραύλων Κρουζ (SS-N-22 ηλιακά εγκαύματα στο ΝΑΤΟ ταξινόμησης). Χτυπώντας τέσσερις από τους προκαλεί αναπόφευκτη βύθιση ενός πλοίου κάθε γνωρίζουν τύπου και μεγέθους. Το δεύτερο Lun κατηγορίας αεροσκάφους μάχη έπρεπε να παράγεται σε αρκετά χρόνια, αλλά λόγω της λήξης του ψυχρού πολέμου και της μερικής αφοπλισμού του έργου άλλαξε σε ένα αεροσκάφος διάσωσης και ποτέ δεν είχε τελειώσει. 

Αυτός ο τύπος του οχήματος που ονομάζεται στα ρωσικά ekranoplan χρησιμοποιεί τα λεγόμενα αποτέλεσμα εδάφους - επιπλέον ανύψωση μεγάλων φτερά όταν κοντά στην επιφάνεια. Για το λόγο αυτό έχουν σχεδιαστεί για να κινούνται με πολύ τρία μέτρα πάνω από τη θάλασσα, αλλά την ίδια στιγμή θα μπορούσε να παράσχει την απογείωση, σταθερή "πτήσης" και ασφαλής "προσγείωση" σε συνθήκες μέχρι και 5-μετρητή κύματα.Αυτά τα επαγγέλματα αυτά αρχικά αναπτύχθηκε από τη Σοβιετική Ένωση ως υψηλής ταχύτητας στρατιωτικές μεταφορές, και βασίστηκαν κυρίως στις ακτές της Κασπίας Θάλασσας και της Μαύρης Θάλασσας. Το 2005, χειροτεχνία αυτού του τύπου έχουν ταξινομηθεί από τον Διεθνή Οργανισμό Ναυτιλίας έτσι ίσως θα πρέπει να θεωρείται φέρουν τα πλοία και όχι αεροπλάνα κολύμπι. Είναι επίσης ενδιαφέρον να σημειωθεί ότι η εν λόγω αεροσκάφος είναι μία από τις μεγαλύτερες που κατασκευάστηκε ποτέ, με μήκος 73,8 μ. (σε σύγκριση με το 73 του Airbus A380).


Δείτε λεπτομερείς εντυπωσιακές φωτογραφίες του γίγαντα ..


Ekranoplan 3

Lun doesn't έχουν ένα σύστημα προσγείωσης, μόνο ένα τεράστιο hydroski οπότε δεν υπάρχει τρόπος για να πάρετε στην ξηρά όσο και για το λόγο αυτό μια ειδική πλωτή δεξαμενή έχει σχεδιαστεί για αυτό.
Αυτό το υβριδικό όχημα οδηγείται από 8 στροβιλοκινητήρες κινητήρες.
Ekranoplan 4
Ekranoplan 5

Λειτουργικά το σώμα αυτής της περίεργης του πλοίου είχε χωριστεί σε 4 μέρη: προσκήνιο, μεσαία, μετά το μέρος και καρίνα μαζί με σταθεροποιητή. Πρόσθιο μέρος διαθέτει στο πιλοτήριο και έναν πυλώνα που έχει το 8 κυρίων μηχανών, καθώς και ένα δωμάτιο με δευτερογενή. Μεσαία και μετά από τα μέρη ήταν πλήρως εξοπλισμένα με εγκαταστάσεις δοκιμής, αλλά εξακολουθούν να έχουν επίσης ένα βαγόνι σιδηροδρομικών υπαλλήλων και μια τουαλέτα. Το σύνολο της καρίνας είναι γεμάτη με ηλεκτρική εγκατάσταση για την παροχή ηλεκτρικής ενέργειας κατά τη διάρκεια της πρόσδεσης και ένα συγκρότημα ραδιοπλοήγησης και εξοπλισμού επικοινωνίας. Ένα δωμάτιο για ένα πυροβολητής τοποθετείται σε πολλαπλή γραμμή της τρόπιδας και σταθεροποιητή σε ύψος 12 μέτρων πάνω από την ίσαλο γραμμή.
Το πλήρωμα ecranoplan αποτελούνταν από 7 υπαλλήλους και 4 αξιωματικούς ένταλμα.Θα μπορούσε να είναι απολύτως αυτόνομο για 5 ημέρες.
Μη χάσετε το 2ο και 3ο σελίδες των φωτογραφιών. Υπάρχουν πολλές από αυτές.
Ekranoplan 6
Ekranoplan 7
Ekranoplan 8
Ekranoplan 9
Ekranoplan 10
Ekranoplan 11
Ekranoplan 12
Ekranoplan 13
Ekranoplan 14
Ekranoplan 15
Ekranoplan 16
Ekranoplan 17
Ekranoplan 18
Ekranoplan 19
Ekranoplan 22

Ekranoplan 24

Ekranoplan 29
Ekranoplan 30





Περισσότερες φωτογραφίες:http://englishrussia.com/index.php/2010/03/12/ekranoplan/
http://drflight.blogspot.com